Ik ben nog levend :) BANGKOK - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lien Pien - WaarBenJij.nu Ik ben nog levend :) BANGKOK - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lien Pien - WaarBenJij.nu

Ik ben nog levend :) BANGKOK

Blijf op de hoogte en volg Lien

29 November 2015 | Thailand, Bangkok

Wiehoe Vandaag is mijn reis echt begonnen! Na weken lang in een soort vaag besef/niet besef te leven zit ik nu in mijn eerste hostel in Bangkok. Maar eigenlijk besef ik nog steeds niet zo goed dat ik er nu echt ben.
Toch wel wat traantjes toen ik opsteeg, ik kan helemaaaaal niet tegen afscheid nemen ( en er stond gekke Chinese yoga muziek op die bedt emotioneel was opeens ) ookal is het maar voor 2 en een halve maand. Het is toch lang vind ik. Maar gelukkig zat ik niet naast een naar vis stinkende aziaat maar naast een best oke mevrouwtje. Ik zat ook lekker klem want chinezen zijn veel kleiner en dunner dan dat ik ben oeps. Verder was het een kut vlucht maar ik ben er.
Het is hier zooooo mooi! Ik ben net in een enge uit elkaar vallende taxi door Zo ongeveer heel Bangkok en buitenwijken gereden. Het is eigenlijk en best normale stad, maar dan staan er gewoon overal banaan bomen, echt super veel! En heb je steeds van die heeeel armoedige zijstraatjes waar alles echt uit elkaar valt. Maar wel heel mooi. Maar het is wel echt meeeeega druk met tuk tuks en taxi's en vage fietsen met 5 personen er op. Maar wel heeeeeel mooi.
Ik ben echt super blij want ik denk dat ik me hier helemaal op me plek ga voelen. Maar ik zit nu nog wel heel erg van oohhh jeeeej wat nu ?!?! En wat moet ik doen ?! En Wat dacht ik ooit toen ik dit plan bedacht. Maarja dat komt wel goed :)





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

4000 islands

20 December 2015

Laos

12 December 2015

Terug naar chiang mai

10 December 2015

Chiang mai en Pai

04 December 2015

Van Bangkok naar chiang mai
Lien

Actief sinds 24 Nov. 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 2362

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: