Van Bangkok naar chiang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lien Pien - WaarBenJij.nu Van Bangkok naar chiang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lien Pien - WaarBenJij.nu

Van Bangkok naar chiang mai

Blijf op de hoogte en volg Lien

04 December 2015 | Thailand, Bangkok

Na een heeele lange nacht slapen Ben ik in de ochtend in contact gekomen met een Braziliaanse jongen. Hij was wel aardig en vroeg me mee de stad in met nog twee andere meisjes. Die liepen er zwetend door Bangkok in 35 graden enog mooier en en gemakeupter uit dan ik als ik naar feestje ga. Maar ze waten verder wel heel aardig.
Ze praatten allemaal veel Spaans met dus ik hobbelde er soms een beetje in gedachten verzonken en vol verbazing van alle dingen die om me heen gebeuren achter aan. Dit klinkt wen beetje ongezellig maar het was wel erg leuk met ze ! We hebben 3 tempels bezocht. Echt zo prachtig en zo indrukwekkend. Ik vind het budisme echt heel erg interessant en heel mooi om te zien.
Verder zijn we nog de rest van de dag door de stad gelopen. Ik kan het niet goed beschrijven maar het is zo indrukwekkend. Er zijn zo veel mensen en er gebeuren zo veel dingen om je heen. Iedereen krieoelt als Gekken door elkaar en is onderweg en overal staan mensen dingen te verkopen of te maken. Iedereen spreekt je aan of je een tuk tuk wil of iets wil eten of drinken. En overal hangt de geur van noedels en mango.
De tweede dag ben ik met de Braziliaanse komen naar de floating market gegaan een heel end verderop. We gingen varen in een soort Venetiaanse gondel. Het was echt Zooo prachtig. Het was echt iets typisch Thais. Allemaal mensen die hun spulletjes en eten verkochten. Alles was zo mooi en zo kleurrijk.je kreeg echt een goed beeld van hoe de mensen hier leven.
In de avond gingen we met een Thaise vrouw uiteten in een traditioneel restaurant. Ik overdrijf niet als er zo'n 1000 mensen aan het eten waren. Het was zo gaaf om te zien. Het was een soort zelf buffet en dan kon je aan je tafeltje zelf koken. Ook hier krieoelde iedereen als een gek door elkaar heen. Het eten zelf was een beetje mwa , allemaal gekke vis en vlees dingen die ik liever niet at. Maar de ervaring was echt heel gaaf!

Na nog een dag door Bangkok slenteren en het paleis bezocht te hebben in 35 graden was ik er toch een beetje klaar mee. Ik had besloten om naar het noorden te gaan naar chiang mai met een nachtbus. De Braziliaan ging mee . Ik werd alleen ondertussen een beetje gek van hem dus dat was wel jammer. Ook de bus reis viel ook tegen, maar ik ben er dus dat is goed. Ik heb nu al ongeveer een week niet geslapen dus ik ga heeeeel erg uitrusten hier en bedenken wat ik verder ga doen. Kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

4000 islands

20 December 2015

Laos

12 December 2015

Terug naar chiang mai

10 December 2015

Chiang mai en Pai

04 December 2015

Van Bangkok naar chiang mai
Lien

Actief sinds 24 Nov. 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 2356

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: