Terug naar chiang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lien Pien - WaarBenJij.nu Terug naar chiang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lien Pien - WaarBenJij.nu

Terug naar chiang mai

Blijf op de hoogte en volg Lien

12 December 2015 | Thailand, Bangkok

Terug baar chiang mai.

Na een flinke boete omdat ik het scootertje nogal stuk gemaakt had, hadden we besloten om met de local bus terug naar chiang mai te gaan, in plaats van een toeristen busje. Ik had al een beetje mijn twijfel toen ik de bus zag, maar ik had wel een goed plekje geclaimd tussen twee hele lieve Thaise mensen in. Op het laatste moment had een van de twee Franse meisjes geen plek en moesten ze er uit. Maar voordat ik op kom staan reed de bus weg en was ik helemaal alleen. De heen weg duurde 3 uurtjes, maar na ongeveer 5 uur waren we nog steeds ergens midden in de bergen. Op het moment zelf vond ik het dooood eng. De bus viel echt uit elkaar en niemand kon Engels praten dus ik had geen idee of het wel goed ging. Maar na 7 uur werden we gedropt ergens ver buiten de stad. Ik ben toen naar een heel stom hostel gegaan, maar het was het enige waar ik zo laat nog koninchecken.

De dag erna ben ik Naar een ander hostel gegaan. Ik heb heel rustig aan gedaan want was toch een Beetje geschrokken van het ongelukje en de bus.

Helaas word het me nog niet helemaal gegund deze reis, ik werd de volgende ochtend wakker met een mega ontsteking op mijn voet. Ma lang twijfelen toch maar even laten checken bij het ziekenhuis. Toen de dokter het zag leek het net of hij een soort kwaadaardig gezwel zag. Ik werd meteen meegenomen naar een soort operatie kamer. Hij kwam met allemaal enge naalden aanzetten en werd meteen verdoofd. Ik weet niet wat ze daarna gedaan hebben maar er was bloed en ik zag allemaal mesjes. Ik kan zooooooo niet tegen dat soort dingen, je kon me echt opvegen. Gelukkig kwam er een jongen uit het hostel met me mee en was i niet helemaal alleen. Nu moet ik 5 dagen aan de antibiotica dus heel rustig aan vanaf nu.

De mensen hier zijn wel zooo aardig. Iedereen vroeg of het wel ging enzo. Mensen hier in Thailand zijn over het algemeen echt zo lieve mensen. Ze zijn heel behulpzaam en komen meteen naar je toe als je een beetje dom om je heen staat te kijken omdat je de weg niet weer bijvoorbeeld.
Verder geniet ik heeeel erg van de lekkere zon en dat het allemaal zo mooi is hier. !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

4000 islands

20 December 2015

Laos

12 December 2015

Terug naar chiang mai

10 December 2015

Chiang mai en Pai

04 December 2015

Van Bangkok naar chiang mai
Lien

Actief sinds 24 Nov. 2015
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 2365

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: